شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 13 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

عکسهای شایلی وقتی نوپا بود...

1389/11/15 13:31
نویسنده : مامان شمیلا
1,351 بازدید
اشتراک گذاری

الان که شایلی داره 2 ساله میشه با خودم میگم چقدر زود گذشت... دلم برای روزهای نوزادیش تنگ میشه... البته یک روز خاله ام بهم حرف جالبی زد گفت شمیلا از این دوران نوزادی شایلی (با تمام سختیهاش ) لذت ببر چون من همش میکفتم کی بچه هام زودتر بزرگ بشن... و الان میبینم که از نوزادیشون زیاد لذت نبردم ولی تو اینکارو نکن و این حرف خالم همیشه در گوشمه و همش سعی میکنم این روزهای شیرین رو در یادم نگه دارم... هر چند که آدم به مرور زمان فراموش میکنه... پس بهتر دیدم که خاطراتم رو اینجا ثبت کنم... اینجا شایلی با مامان و بابا و مامانی و پدر دارن به مسافرت میرند. شایلی حدودا 10ماهشه.

اینجا داره سرلاک برنج میخوره حدودا 7 ماهشه...

اینجا در مراسم افتتاحیه فست فود هستیم. حدودا 6 ماهشه

 اینجا هم بیرون از خونه هستسم حدودا 5 ماهشه

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

الی مامان نیکا
15 بهمن 89 17:13
مرسی عزیزم که به وبلاگ دخملی سر زدی ...واقعاً بچه ها زود بزرگ می شند و من اینو هر روز از رفتار نیکا حس می کنم و خیلی دلم تنگ می شه .. خدا همه نی نی ها رو سالم و سلامت برای ماماناشون نگه داره


آمین.....
ندا
15 بهمن 89 20:47
عزیزم از راهنماییت ممنون


خواهش میکنم ندا جون...
maman amir abbas
16 بهمن 89 0:30
salam khanomi khoda dokhtare nazeto barat hefz kone hezar mashalah kheli khoshgele age dist dashti ba pesare cheshm abie man ashna beshi ye sari ham be ma bezan . rasti bachehamo taghriban ham sen hastan


ممنونم که مهمان ما شدین... حتما خوشحال میشیم................
مامان ياسمن و متين
16 بهمن 89 14:07
سلام خانمي خوبي ؟ني ني چشم درياييت خوبه؟ من يه چند روزي نبودم.ببخشيد كه دير جواب دادم.از لطف بيكرانت هم ممنونم.مخمل نازت رو ببوس
مامان ياسمن و متين
16 بهمن 89 14:20
سلام خانومي.حال ني ني چشم آبيت چطوره؟ ممنون اط اينكه بهمون سر ميزنيداز راهنماييت هم سپاسگزارم.ببخشيد كه دير جواب دادم آخه يه چند روزي نبودم.شايلي چشم دريات رو هم ببوس:


سلام گرم من و شایلی به شما و یاسمن جون و متین جون........
ما هم ممنونیم..... نی نی های عزیزت رو ببوس...
مامان نی نی ناز
16 بهمن 89 20:17
دوران خوشیه ........
قدرش رو بدون مامان......
و از لحظه لحظه ی بزرگ شدن دردونت لذت ببر


** حتما عزیزم........ به وبلاگت سر زدم ... ایشاا... برای شما هم همینطور باشه...
مامانی که ژوان
18 بهمن 89 23:50
خدا واستون حفظش کنه دخمل قشنگی دارین


ممنون مامان .... شما همیشه لطف دارین...
خاله مشکات
26 بهمن 89 10:52