شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 14 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

لاک میزنم آی لاک میزنم...

1389/11/22 14:27
نویسنده : مامان شمیلا
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از لاک زدن من... همین الان لاک زدم... ساعت 2:10 ظهر جمعه... مامانم برام میزنه توی لا و من میزنم به دست و پام. خییییییییییییییلللللللللللللللللللییییییییییییییییییییی بلدم!

الانم دارم از دست مامانم فرار میکنم که ازم نگیرتش... میخوام برم قایمکی لاک رو بخورم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرشته
22 بهمن 89 15:16
ای جانم خوش تیپ خاله قربون لاک زدنت برم من


سلام... ممنونم خالش... ایشاا... شما هم تجربش کنین
farshed
22 بهمن 89 15:39
سلام-ماشالله شايلي هنرمند و علاقه خاصي به نقاشي داره خدا حفظش كنه و يه صبري به شما و در و ديوار بده




سلام ... ممنون... این شتریه که در خونهء هممون می خوابه.... باید دید چجوری باهاش کنار میایم...


مامان فرزانه
26 بهمن 89 1:30
ای بابا بازم که شیطونی می کنی دختر ناز خوبید جمعه تولد نیایش جون شایلی جون توام بیا عزیزم خوشبخت بشی ایشالا دلم براتون تنگ شده بود


سلام.... چه کنیم دیگه... ما که عادت کردیم... ما هم دلمون برات تنگ شده بود...