شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 13 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

روز اول در بیمارستان...

1389/11/23 17:59
نویسنده : مامان شمیلا
1,216 بازدید
اشتراک گذاری

** سلام ازهمهء دوستان وبلاگی و غیر وبلاگی تشکر میکنم که اینقدر به شایلی جونم لطف دارین... از اونجا که من دیگه با وبلاگ قبلی شایلی کار نمیکنم باید یکسری مطالب رو منتقل کنم ....

 

دلم میخواد امروز از روز بدنیا اومدنش بگم.... از اسمش که تقریبا بعد از 3 ماهگیش که فهمیدیم دختره تااااااا 9 ماهگیش داشتیم دنبال اسمی با معنی زیبا.... جدید ... و 2 بخشی میگشتیم!... نمیخواستیم اسم چند بخشی و طولانی باشه.

 شایلی در لغت نامهء دهخدا :

 الماس کوچک/ تک و بی همتا --- >> نام دختر

اینم دستبند روز تولدش....

 

  اطلاعاتی که  در کارت نوزاد درج شد :

 روز  تولد     :   88.01.24

 ساعت تولد :   14:24 

 وزن (گرم)   :  3.900

 دور سر      : 36 سانتی متر

 دور سینه   : 37 سانتی متر

 پزشک زایمان : دکتر مظفری

 پزشک کودکان : دکتر  ایزدیار

** اینجا شایلی رو تازه از اتاق عمل اوردند بیرون مامانش هم هنوز بیهوشه. شایلی رو میبرن اتاق نوزادان تا مامانش به هوش بیاد.

 

 

** این عکس روز دومیه که شایلی به دنیا اومده... برام خیلی جالب بود که اینطور به من نگاه میکرد منهم از روی تخت خودم رو کمی به سمتش کشوندم تا بتونم ازش عکس بگیرم . خداروشکر که دوربین نزدیک دستم بود.... من عاشق این لحظه هستم   (:

 

**  این هم اقای دکتر مظفری که شایلی رو در بیمارستان مهر - تهران-   به دنیا اورد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان فرزانه
22 بهمن 89 20:20
سلام دختر زیبایی داری.خدا براتون نگهش داره وهمیشه سلامت باشه
این گل از طرف آنیسا به شایلی کوچلو


سلام فرزانه جون..... میدونی من تا الان فکر میکردم یه دونه مامان فرزانه و آنیسا داریم !!!! ولی 2 تا وبلاگ با مامان فرزانه و آنیسا هست ! من از هر دوی شما ممنونم دوستای خوبم...
farshed
23 بهمن 89 0:37
سلام -از توجه شما ممنون-چون خودم كاري كه شما كردي نكردم -راستي فقط نقاش



؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مونا (مامان النا)
23 بهمن 89 2:50
سلام شمیلا جون.ممنونم از لطفت عزیزم

ایشالله همیشه در کنار هم خوب و خوش و سلامت باشین.



عکس های بدنیا اومدنش خیلی قشنگه! هزار ماشالله چه پهلوونی بودی دخترمون.حتما" براش اسپند دود کن. من که این روزای قشنگ رو تجربه نکردم !! اما خدا رو شکر که دخترم سالمه.

..دختر گلت رو از طرف من و النا ببوس



سلام مونا جون... آره بچم به نام خانوادگیش (فامیلیش پهلوانی هستش !)می اومده؟نه؟ ... راست میگی ...خدا رو شکر که خوشگل خانم , صورتی خانم ...سالمه... به وبلاگت سرزدم... النای عزیز خاله رو ببوس...

نسترن
23 بهمن 89 9:36
به به چه وب پر بازدیدی. مبارکه عزیزم


سلام ... ممنونم نسترن جون... چه کنیم... وقتی آمار شیرین کاری شایلی بالا باشه ! بیننده هم زیاد میشه... اومدم به وبلاگت سر زدم... اون عزیزم رو ببوسش
بابایی نسی
23 بهمن 89 12:11
سلام
با آرزوی شادی فرزند گلتان
دعوتید به خوانش "چیزی بنام ادب.غریبه ای بنام فرهنگ"
منتظرتان هستم.


سلام... ممنونم.. در وبلاگتون پاسخ دادم...
بابایی نسی
23 بهمن 89 12:12
سلام
با آرزوی شادی فرزند گلتان شایلی
دعوتید به خوانش "چیزی بنام ادب.غریبه ای بنام فرهنگ"
منتظرتان هستم.


سلام... ممنونم.. در وبلاگتون پاسخ دادم...
بابایی نسی
23 بهمن 89 14:24
سلام مجدد مجددا به روزم!!!! منتظر تشریف فرمایی مجددتان.
ماماني ياستين
23 بهمن 89 14:52
سلام شميلا جون
از لطفت ممنونم ،كه به ما سر ميزني من يه چند روزي گرفتار بودم در هر صورت ممنون
شايلي جونم رو هم ببوس


سلام مامانی یاستین... خوشحال میشم باشما در ارتباط هستم... یاستین جون ها رو ببوس...
مامان شیما وحدیث
23 بهمن 89 21:38
سلام مامان شمیلا .خدا دخترکوچولوتون وبراتون حفظ کنه. من به تازگی یه وبلاگ توهمین پست ساختم خوشحال میشم اگه یه سری بزنی ومن وازنظراتتون بهره مند کنی .


سلام عزیزم... ممنون... چرا وبلاگت باز نمیشه؟ .. وبلاگت رو برام معرفی کن...
مامان فرشته
23 بهمن 89 22:30
ای جانم ببین چه جوری مامانشو نگاه می کنه ......... شمیلا جونم چی خورده بودی ؟ وای کلی مثل ندید بدیدا ذوق کردم هرچند ندید بدید هم هستم دیگه ............. خدا برات حفظش کنه عزیزم

** سلام.............. ممنون مامان جون نینی...... کلا تغذیهءمن خیلی زیاد شده بود..... 30 کیلو وزن اضافه کردم..
مامان فرشته
24 بهمن 89 16:18
منم راضی ام 30 کیلو اضافه بشم اما فرشته منم مثل شایلی جون قوی به دنیا بیاد بوسسسسسسسسسس


ایشاا... عزیزم... میوه مخصوصا سیب و انار و پرتقال زیاد بخور ...
خاله مشکات
26 بهمن 89 10:49
ای جانم قربونت برم....این روزو خیلی خوب یادمه....اولین باری که دیدیم گله نازمونو....خاله عاشقته عسلم


آره ه ه ه ه ه ........... تو هم بودی ولی من که تا به هوش بیام همتون رفته بودین....