شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 13 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

نظرات (19)

مامانی یاستین
1 اسفند 89 16:40
سلام ،جونم کلی حال کردم ،دستت درد نکنه شایلی جونم رو ببوس


سلام ....کیف کردی؟ ... خودم هم همینطور... تا این نامهء قدردانی رو نوشتم آمار دیگه بصورت فجیع بالا نرفت... حیف شد هاااااا
اعظم
1 اسفند 89 16:46
ممنونم که بهم سر زدی گلم........منم امیدوارم به حق امام زمان زندگی شیرینی همیشه داشته باشی در کنار دختر خوشگل و همسرت عزیزم............


سلام اعظم جون... خواهش میکنم. شما هم همینطور... باز میبینمت.
مامان فرشته
1 اسفند 89 17:36
هوراااااااااااااااااااااا آفرین مامان شایلی دانا هوراااااااااااااااااا زدی تو برجکش هههههههههههههه خیلی حال کردم به خدا ..........به قول داش مشدیا ای ول بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنونم عزیزممممممممممممممم
مامان فرشته
1 اسفند 89 17:41
شمیلا جون به مرحله توهین و بد و بیراه که وبت به درد آشغالی می خوره چقدر بچه تو شکمت که من نمی دونم از کجا دیده بود زشته و این حرفا نرسیدی من هنوز تو همون مرحله هم هستم ههههههههه اما بی خیال


بیخیال.......... مواظب خودت باش عسل خانم...
مامان فرشته
1 اسفند 89 18:11
امیدوارم بهترین شب های زندگیتون شروعش از امشب باشه


ممنون برای شما هم فرشتهء فرشته کوچولو...
مامان آریا
1 اسفند 89 18:17
سلام شمیلاجون.
اکثر مطالب وبلاگ شایلی جون را خوندم.خدا براتون حفظش کنه.از طرف من شایلی جون را ببوس


سلام عزیزم... منم ممنونم.ایشاا... خدا قسمت شما کنه.
مامان آنیسا
1 اسفند 89 18:39
سلام عزیزم عید شما م مبارک انشاءا... در کنار کودک دلبندت شادو پایدار باشی
مامان حسین
1 اسفند 89 18:59
مرسی.خیلی عالی نوشتی.خوشم اومد


سلام . ممنونم که مهمان ماشدین... خوشحالم که از مطلبم خوشت اومد. . حسین جون روببوس

مامان فرزانه
1 اسفند 89 20:04
سلام ممممممممممممممممممممممممممم م بابا یه سریم به ما بزن شایلی جون از چشم بد در امان باشی ایشالله


سلام فرزانه جون. ممنونم ....باباشما که دیگه از خودمونی
تولد ...........تولد.....تولدت مبارک
تولد ...........تولد.....تولدت مبارک
تولد ...........تولد.....تولدت مبارک نیایش جونم
هزار تا گل برای نی نی نازم
مامان محمدمعین
1 اسفند 89 23:02
سلام فرزانه جون

دختر نازی داری لینکش رو گذاشتم توی وبلاگ محمد معین

راستی داماد خوش تیپ و خوشگل نمی خوای؟

سلام. ممنونم که به ما سرزدی... اما اسم مامان شایلی فرزانه نیست

بگذریم... از آشنائیت خوشحال شدم...


مامان محمد معین
1 اسفند 89 23:50
سلام
ببخشید که اسمتون رو اشتباه نوشتم من سهیلا هستم فکر می کنم شمیلا باشه خوشحال میشم با هم ارتباط داشته باشیم به وبلاگ ما هم سر بزنید

** سلام سهیلا جون . ممنون .حتما سرمیزنیم...
مامان قندعسل
2 اسفند 89 11:30
سلام افرین دمت گرم


خواهش...................
مامان آنیسا
2 اسفند 89 13:24
تقویم سال ۱۳۹۰ با را عکس فرزند دلبندتان درست کنید.


ممنونم. سر میزنم.
مامان مريم
2 اسفند 89 14:46
سلام عزيزم.ممنون از محبتت.راستش يه چند وقته حوصله ندارم زياد تو وب بچه ها نميام.اگه دويست داشتي به اونا هم سر بزن.خوشحالم که خوشت اومد اگه مطلب خاصي در نظرته بگو تا برات بذارم.فداتوب اشپزي هم برو.


سلام .. حتما سرمیزنم.
مامان امیر عباس
2 اسفند 89 19:19
خیلی باحالی مامانی خوش مان امد موشک جواب موشک


ممنون....
maryam
2 اسفند 89 19:21
سلام عزيزم ممنون که به وبم سر ميزني.اشپزيم برو يه سر بزن.خستگيهامو در بردي.ممنون از محبتت.نميدوني چقدر وقت و انرزي ميذارم.ولي وقتي ميام ميبينم همه غير از دوستاي گلم.....بدون نظر ميگذرن دلم ميگيره يه موقع هايي دلسرد ميشم اما دوباره شروع ميکنم .واسه خاطر ني ني هاي خودم...خودت و ديگر دوستان گلم


خیلی زحمت کشیده ای واقعا دستت درد نکنه...
maryam
2 اسفند 89 20:31
سلام به همراه هميشگيم...........اره .من امتحان نکردم اما ميتوني موادش و خودت کم و زياد کني و يا تغيير بدي.به نظرم خوب بشه حالا امتحان کن خبر بده.چون من با پودر کاسترد امتحانش کردم.اينم نظر خوبي ميتونه باشه.
farshed
2 اسفند 89 23:27
مجدد سلام.راستي نگفتيد اين موجود .....كيست.عادت كرديم هر روز عكس جديد شايلي جون ببينيم .امروز كه عكس نداره انگار يه چيزي كمه

** سلام . بگذریم... ممنون...لطف دارید...
مامان آنیسا
3 اسفند 89 12:16
شایلی جون را ببووووووووووووووووووس


مرسی فرزانه جون. اومدم مهمونی به وبلاگت