شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

غذا بخورم... یا تلوزیون نگاه کنم

1389/12/3 16:48
نویسنده : مامان شمیلا
1,246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم...

 الان که دارم برات مینویسم شما یکربعی میشه که خوابیدی... یه خورده هم سرما خوردی... آخه دیروز رفتیم گردش اما نم نم بارون می اومد ... و تو هم همش میخواستی راه بری و بدو بدو کنی... منم میدیدم تو خوشحالی خیلی خوشحال شدم... اشکال نداره  قول میدم زود خوب شی...... البته فقط آبریزش بینی داری... امیدوارم زودتر خوب شب گل مامان... منم از صبح به شما آب میوه و چای زیادی دادم تا زود عطسه هات تموم شه ... تا ببینیم چی میشه...

سلام دختر نازم...

 الان که دارم برات مینویسم شما یکربعی میشه که خوابیدی... یه خورده هم سرما خوردی... آخه دیروز رفتیم گردش اما نم نم بارون می اومد ... و تو هم همش میخواستی راه بری و بدو بدو کنی... منم میدیدم تو خوشحالی خیلی خوشحال شدم... اشکال نداره  قول میدم زود خوب شی...... البته فقط آبریزش بینی داری... امیدوارم زودتر خوب شب گل مامان... منم از صبح به شما آب میوه و چای زیادی دادم تا زود عطسه هات تموم شه ... تا ببینیم چی میشه...

میخوام از غذا خوردنهات برات بگم... تا وقتی بزرگ شدی به این کار من و خودت حسابی بخندی. آخه غذا نمی خوری که . اوایل که به غذا خوردن افتاده بودی من دنبالت راه میرفتم و یک قاشق یک قاشق میذاشتم دهنت. ولی الان که 22 ماهته نمیشه با این روش پیش رفت.. منم بهت کلک میزنم ... میزنم روی کانال کارتون مورد علاقت... تا میای نگاهش کنی میزنم یک کانال دیگه (ببخشید عزیزم ولی مجبورم میکنی) تو هم زود قاشق غذا رو میگیری دستت ( تازگیها که قاشق رو هم باید خودت بگیری دستت گاهی هم یادت میره و از دست من میخوری) و زود میخوری .منم سریع میزنم کانال کارتون تا ببینی.  .. الان چند روزه که این کار هم جواب نمیده... منم یه راه دیگه پیدا کردم... حالا دیگه صدای کارتون رو میبندم تا غذات رو بخوری

 

بنظرم این عکس مصداق خوبی از مادر و فرزنده

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

farshed
3 اسفند 89 17:44
زهرا قهره.ميگويد چرا اسمش داخل دوستان شايلي جون نيست


مامانی یاستین
3 اسفند 89 19:53
سلام شمیلا جون ،همه ی مامان از این مشکلات دارند و صد البته من حتی با وجود اینکه دخملیم 8 سالشه و پسملیم 5 سالش
میبوسمتون



یاستینم رو ببوس....
مامان حسین
4 اسفند 89 12:05
شایلی گلم چطوره؟غذاتو بخور بزرگ بشی.باشه ؟


سلام. ممنونم مامان حسین جون.
الی مامان نیکا
4 اسفند 89 12:35
سلام عزیزم
امیدوارم هیچ وقت هیچ نی نی مریض نشه .. نیکا که همینطور سرفه می کنه ... نمی دونم چرا سرفه اش اصلاً خوب نمی شه .. بوس برای شایلی و مامانش


سلام الی جون. امیدوترم زود زود خوب شه. ببوسش.
مهرنوش
4 اسفند 89 13:48
سلام
مرسي كه به من سر زدي عزيزم.
خيلي خيلي دخمل نازي داري...
روش غذا خوردنشم جالبه . ازت الگو مي گيرم منم جيگيلي به دنيا اومد از همين روش ها استفاده مي كنم.
هميشه شاد و موق باشي


ممنون عزیزم. الان کار دارم ولی به وبلاگت بعدا سر میزنم.
مامان آريا
4 اسفند 89 14:18
سلام اميدوارم زود زود خوبه خوب بشي درمورد غذا خوردن شايلي جون باز جاي شكرش باقيه كه الان مي توني با كارتون گولش بزني من كه دنبال آريا بايد بدو بدو كنم اون هاپو بشه تا گول بخوره يك قاشق غذا بخوره شايلي كوچولو رو از طرف من و آريا ببوسش


ممنون عزیزم. الان کار دارم ولی به وبلاگت سر میزنم.
آوا
4 اسفند 89 18:44
سلام مامان شایلی! امیدوارم زودتر شایلی جان هر چه زودتر خوب بشه! چه عکس قشنگی گذاشتی!
آوا
4 اسفند 89 18:48
سلام مامان شایلی جان! امیدوارم شایلی جان زودتر خوب بشه! مرسی خیلی عکس قشنگی گذاشتی!
مامان فرزانه
4 اسفند 89 19:03
سلام شایلی نازم بلا دور باشه امیوارم زود خوب شی گلم دیگه پیش ما نمیای بی معرفت شدیا نیایش منتظرته آخه


سلام . نه بی معرفت نشدیم. سرم شلوغه...
ملیحه
4 اسفند 89 20:03
سلام شمیلا جون .شایلی جون بهتره. ببوسش از طرف من


سلام ملیحه جون . ممنون. آره بهتره.
مامان زهرا نازنازی
5 اسفند 89 5:56
مامان آنیسا
5 اسفند 89 10:45
سلام عزیزم شایلی جون خوبه بهتره
راستی تقویمو درست کردین برای شایلی گل گلاب


سلام اره عزیزم...ممنون
مامان فرشته
5 اسفند 89 11:57
سلام شمیلا جونممممممممممممم خوبی ؟ من که سخت مشغول خونه تکونی ام و کمتر می آم .......... باز این عزیز خاله رو مریض کردی هههههههههه اشکال نداره ولی به اون خنده ها و بدو بدو کردنش فکر کنم می ارزیده بوسسس برای خودت و شایلی جونم



سلام مامان فرشته جونم... مواظب خودت باش
مامان فرزانه
5 اسفند 89 15:41
بابا همیشه به شادی سرت شلوغه یا دیگه تحویل نمی گیری گل دختر راستی الان آب و هوا چطور اونجا؟


سلام فرزانه جون..... نه بابا چرا خودمون رو بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه دوستای خوب مثل شما پیدا کردیم که... سرم هم زیاد شلوغ نیست... خودم خیلی حوصله ندارم ...
خاله نژلا
5 اسفند 89 23:27
من نبودم اما امیدوارم تو تولد 2 ساگی شایلی جونم باشم..


از دستت رفت ! ولی شاید امسال باشی
خاله نژلا
5 اسفند 89 23:35
وااااااای شایلی جونم.. چقدر دلم تنگ میشه برات وقتی دیر بدیر میبینمت عزیز دلم..


ممنون خالهء کوچولوی عزیز
مامانی یاستین
6 اسفند 89 0:14
با با شمیلا جون سایتون سنگین شده،تحویل
نمیگیری،سراغی از ما فقیر بیچاره ها نمیگری شوخی کردم،میخواستم حالتون رو بپرسم


سلام دوستم... میام خدمتتون!
نسترن
6 اسفند 89 9:47
سلام عزیزم. ممنونم که به من سر زدی . الهی که خانوم کوچولو زودتر خوب بشه. سعی کن هوای خونه رو مرطوب نگه داری و نشاسته ام واسه سرفه خوبه .


سلام نسترن جون. ممنونم. چشم...
farshed
6 اسفند 89 13:26
سلام .وممنون .از هنرمند كوچولوم عكس هنري نگذاشتي


سلام. حتما ........
مونا (مامان النا)
6 اسفند 89 15:29
سلام عزیزم
چند روز اینترنت نداشتم
ایشالله دختر گلم زودتر خوب بشه
النا هم حال نداره! نمیدونم مال دندونشه یا سرما خورده
حالتهای سرما خوردگی داره و بی حال
شمیلا جون حتما" تو هم مثل منی!! حاضری خودت مریض بشی اما نی نی ات سالم باشه
از طرف من و النا شایلی کوچولو رو ببوس


سلام مونا جون.. آره عزیزم... اگر شایلی مریض شه من حالم خیلی بد تر از اون میشه... ولی خداروشکر الان که خوبه. النای فینگیلی منو ببوس
مامان امیر عباس
6 اسفند 89 22:53
پس نظری که ما گذاشتیم کو؟؟


سلام. کدوم یکی؟
ندا
7 اسفند 89 10:04
سلام عزيزم . خدا دختر ناز و خوشگلتون رو براتون حفظ كنه . تقريبا با دخملي من همسن هستند ببوسيد دختر گلتون رو
خاله مشکات
7 اسفند 89 11:44
سلام گل خانوم....نبات خانوم....مریض شدی عسلم؟؟؟؟از دست این مامان شمیلا
مامان ال آی
7 اسفند 89 12:14
سلام بهتره توسوپش شلغم رنده کنی .زود زود خوب میشه. همون شلغمی که شبیه ترپه. به مام سر بزنین.بای
محمد گیان
7 اسفند 89 16:01
سلام شایلی خانم چه اسم قشنگی


سلام... ممنونم محمد گیان جان...شما هم وبلاگت خیلی قشنگه پسر گلم...