شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 13 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

عکس امشب من

1389/12/7 20:23
نویسنده : مامان شمیلا
1,338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانش...

اینم عکس الان شما... داری کارتون کانال براعم میبینی...محو تماشای کارتونی و من ازت عکس گرفتم... کنار دوتا عروسک رقصندهء خوشگلت که یکیشو بابا رضا خریده و یکیشو پدر نشستی...

اینجابرام شکلک در آوردی................... مثل هردفعه...... البته بتازگی این کارو میکنی

و اما......اینجا هم طبق معمول فرصت بنده تمومه و دوربینو میخوای که عکستو ببینی....ایندفعه دو دستی دوربینو میخوای....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان عسل
7 اسفند 89 20:59
نازی.خدا براتون حفظش کنه.از طرف من هم ببوسیدش.


سلام. ممنون .... آدرس وبلاگت رو برام نذاشتی؟؟؟ !!!
سارا
7 اسفند 89 22:00
ای خدا قربونش برم


سلام عزیزم.... من لینکت کردم
مامان روژین
8 اسفند 89 0:35
سلام گلم. خیلی شایلی رو دوست دارم . به دل میشینه . قربون چشماش برم . ازش بپرس با روژین من دوست میشه ؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم.... حتما...چرا که نه؟ من لینکت کردم
مامان آريا
8 اسفند 89 9:36
سلام عزيزم دخملت خوردني كه هست اين شكلكاهم كه در مياره آدم دلش مي خواد درسته بخورتش قربونش برم


سلام دوست من..........ممنونم.
مامان بردیا
8 اسفند 89 13:59
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخی نازی دلم می خواد لپشو بکشم




مرسی مامان بردیا جونم ********** چرا وبت اصلا باز نشد؟
یه تستی بکن ببین ایرادش چیه ... من نمیبینمت

مامان امیر عباس
8 اسفند 89 14:25
مامانی نشد که عکسایه خانو طلارو ببینم




ای وای چرا.......... برات رمزو تو وبلاگت خصوصی گذاشتم
مامان عسل
8 اسفند 89 14:44
سلام شمیلا جون.
توراخدا ببخش تا فرستادم یادم اومد آدرس وبلاگ را ننوشتم.شایلی جون را از طرف من هم ببوس.شمیلا جون ایکاش رمز روی عکس ها نمی گذاشتی تا من هم این دختر خوشگل را ببینم.


خواهش میکنم......برات میفرستم....
مامان قندعسل
8 فروردین 90 8:18
سلام به شايلي بلا و مامانيش. دختر نازي دارين فكر كنم مثل مهرسايي من آتيش مي سوزونه. اگه مايل باشي با هم دوست بشيم بوس