شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 8 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

اولین نقاشی نه خط خطی !!!

1389/12/12 21:02
نویسنده : مامان شمیلا
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

اینم اولین نقاشی جیگر منه....... با کمک خانم مربیش کشیده منم فورا ازش عکس گرفتم..... الانم نقاشیش رو زدم به دیوار..........

شایلی جونم عاشقتم مامان جون.........

صبح که خانم مربی نقاشیت رو به من داد  کلی ذوق کردم از خوشحالیم اشک تو  چشام اومد.... وای که اگر کارای دیگه جدید یاد بگیری من نمیدونم چیکار میکنم ...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

farshed
12 اسفند 89 21:10
سلام.من كه از اول به شما گفتم.شايلي جون هترمنده اونم از نوع نقاش.انشالله در پناه خدا و زير سايه شمابه بهتريينها برسد
مامان حسین
12 اسفند 89 23:11
افرین به شایلی.


ممنونم...........ادرس نذاشتی؟
سحر
13 اسفند 89 9:12
آینده ات روشنه شایلی جون