شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 8 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

جشن سال نو ... زنبور خانم

1389/12/15 22:34
نویسنده : مامان شمیلا
1,425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم...

 امروز جشن سال نو داشتین... منم باهات اومدم توی آتلیه که همه بچه ها رو اونجا برده بودند ... دو دست لباس هم برات اوردم یکی زنبوری یکی هم پیراهن آبی...... و به خانم عکاس گفتم ازت چند تا عکس بگیره تا من بعدا برم انتخاب کنم .... ولی مادر جان منو پیر کردی با لباس نپوشیدنهات...آخه من چه کنم از دست تو که اینقدر از لباس عوض کردن بدت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بگذریم..... منم دوربین به دست چند تا عکس ازت گرفتم ... البته فقط با یکی از لباسهات...

البته من در حاشیه ازت عکس گرفتم... اینقدر که داخل سالن آتلیه شلوغ بود...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

آوا
15 اسفند 89 22:54
babah che aks ghashangi!


ممنونم... پس آدرس وبت کو دوست عزیز...
مامانی یاستین
16 اسفند 89 1:43
زی زی کوکولوی ناز نازی یه کمی عسل به خاله ای میدی ؟ جیگر!!!!


سلام خاله.... بله... براتون میارم !!!!!
محمد گیان
16 اسفند 89 11:46
سلام شایلی خوبی چه لباسهای قشنگی خیلی خوش سلیقه ای پستونکشو ببین


سلام ..... ممنونم....... شما هم زنبور دارید خاله؟؟؟؟؟
مامان امیر عباس
16 اسفند 89 14:09
امیر عباس به زنبور میگه جیزه

وقتی عک/س زنبور میبینه یه بند میگه جیزه جیزه.......

حالا مامانی حدس بزن وقتی عکس شایلی رو دید از ذوق دیدن زنبور چه ذوقی ک/ره بچه ام

راستی مامانی کد ایه ی وبلاگمو قبلا برات
خصوصی گزاشته ام

خانوم خانومارو ببوس


سلااااااااااام... ممنونم... اره دیدم کدها رو...ممنونم... فقط نمیدونم کجا بذارمش... راستش وقت گشتن دنبالش رو هم ندارم
مامان روژین
17 اسفند 89 1:16
سلام گیگیلو جون . قربونش برم . راست فدات شم هر وقت راهش رو پیدا کردی که چطور بی دردسر به شایلی لباس بپوشونی به من هم بگو .
مامان زهرا نازنازی
17 اسفند 89 4:23
سارا
17 اسفند 89 12:11
سلام شمیلا جونم خوبیببخشید چند روزی نبودم خونه تکونی داشتم چه دخمل خوشگلی چه لباسی
مامان مريم
17 اسفند 89 13:46
سلام شميلا جان.خوبي گلم.واي ماشالله ماشالله به دخملمون.راستي صداي امير مهدي و امير حسين و گذاشتم تو وب خوشحال ميشم بياي.فدات.
مامان فرزانه
17 اسفند 89 14:18
سلام زنبور طلایی بهاره عسل بزار دوباره خودت یه پا عسلی خاله.... راستی یعنی ممکنه نیایش چشماش ضعیف باشه؟ آره نیایش رفلکس معده داره هر روزم لاغرتر می شهبیچاره هم امپرازول می خوره هم رانیتیدین تا 3 ماه باید بخوره البته نزدیکه 2 ماهه که داره می خوره ملی زیاد خوب نشده راستش خیلی غصه می خورم اگه خوب نشه باید طفلی رو ببرمش آندوسکوپی .......


نگران نباش من 2 دورهء 3 ماهه بهش دادم .... باید غذاهای مقوی بهش بدی... کارت یه خورده سخته ... میدونم...
مامان حسین
17 اسفند 89 15:15
وای عزیزم چه خوشگلن لباسات خاله.بلاساتو میدی به من ؟
ندا
18 اسفند 89 23:58
سلام شمیلا جون من بالاخره سرپا شدم و برگشتم چه عکسای خوشلی داره این دخمله خدا حفظش کنه
ندا
22 اسفند 89 9:11
چه خوشگل شده عكساي زنبوري خانم گل
سحر
26 فروردین 90 17:41
سلام شميلا بهار مبارك من كه نتونستم عكس هاي شايلي كوچولو را ببينم دوباره بذار دوست دارم ببينم اين زنبورك نازو