شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

ما برگشتیم

1390/2/2 0:17
نویسنده : مامان شمیلا
1,442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام................... سلام به همه دوستانم... نمیدونید از دیدن این همه ابراز محبتتون چقدر خوشحال شدم... باورتون نمیشه اشکام رو در اوردید .... همتون رو دوست دارم و ممنونم از اینکه اینجا این همه دوست خوب دارم.... ما بالاخره از مسافرت برگشتیم...  از فردا به همتون سر میزنم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بابای زهرا کوچولو
2 اردیبهشت 90 0:21
soخوش باشید
مامان فرشته
2 اردیبهشت 90 0:24
سلاممممممممم آخ جون برگشتین هوراااااااااااااااااااا
مامان آنیسا
2 اردیبهشت 90 1:58
سلام عزیزم سال نو مبارک خوشحالم که شما وشایلی جون به سلامت برگشتید امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه بووووووووس به شایلی جون ومامان گلش
سارا
2 اردیبهشت 90 11:21
سلاممممممممم عزیزم خدا روشکر که برگشتی نگران شده بودیم زود بیابوسسسسسسسسس
مامان مهسان
2 اردیبهشت 90 13:38
خدارو شکر عزیزم که برگشتی من هر روز میومدم وبلاگت ولی آپ نکرده بودی خیلی ناراحت بودم.خیییییییییییییلی خوشحال شدم .هیچ وقت نطر نذاشته بودم واسه همین منو نمیشناسی.بوس واسه شایلی جونو مامانش