شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

ایکاش...

1390/2/17 20:53
نویسنده : مامان شمیلا
1,504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...

امیدوارم دختر گلم همیشه خوب باشی.

فقط خیلی دلم میخواست اینو بگم که ایکاش میشد توی وبلاگت از فیلمهات هم آپلود کنم...

و یک چیز دیگه تازگیها به من میگی ماما لا..... یعنی مامان جان. آخه من هر وقت باهات حرف میزنم بهت میگم مامان جان مثلا غذا تو بخور یا مامان جان نوشابه رو نریزی روی لباست و .... تو هم به من میگی ماما لا    ..... بریدرنیتابنتایبنرت... مثلا یه جمله نامفهوم که من میفهمم چی میگی!!! اوایل نمیفهمیدم که منظورت مامان جانه...

خیلی قشنگ میگی... به بابات هم چند روزه شروع کردی میگی بابا لا !!! برای بابات هم خیلی جالبه... البته بابات از چاقو گفتنت که میگی گاگو خوشش میاد... کیف میکنه...

فعلا بای بای جیگرم.

 


بسم الله الرحمن الرحيم ... وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ... لاحَولَ وَ لا قوّةَ الا بالله {العلي العظيم} تَوَکّلتُ عليَ الحَيِّ الّذي لا يَمُوتُ وَ الحَمدُللهِ الّذي لَم يتّخِذ {صاحِبةً وَلا} وَلداً وَ لَم يَکُن لَه شَريکٌ فِي المُلکِ وَ لَم يَکُن لَهُ وَليٌ مِنَ الذُّلِّ وَ کَبِّرهُ تَکبيراً ... اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سارا
18 اردیبهشت 90 9:54
سلام شمیلا جونم الهی قربون حرف زدنت جیگر شمیلا جون صداشو ضبط کن بذار تو وبلاگش ما کیف کنیمممممممممم
سارا
20 اردیبهشت 90 9:41
سلام عسل خاله: خوبی؟شمیلا جونم چطوری؟ بوسسسسسسسسسس واسه مادر ودختر گل
مامان روژین
20 اردیبهشت 90 10:41
قربون شایلی جون برم . آخه مامانی یه خورده بیشتر بنویس . چرا ما رو تشنه لب برمیگردونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیر عباس
20 اردیبهشت 90 19:02
قربون شیرین زبونیات خانوم کوچولو
آبجی فهیمه
23 اردیبهشت 90 12:17
سلام: (◠‿◠) امروز راسخون نرم افزاری را برای شما تهیه کرده است که به شما در تقویت هوش کودک خود کمک می کند.این نرم افزار (Giggles Computer Funtime for Baby)جایزه بهترین برنامه برای کودکان را از آن خود کرده است شما والدین گرامی با خرید این محصول خواهید توانست میزان هوش نوزادان خود را سنجیده و آنرا خودتان با روشی منطقی افزایش دهید.
سحر
23 اردیبهشت 90 12:25
سلام..... خیییلی وقته اصلا ÷یش ما نمی یاین.... اصلا منو یادتونه؟؟؟
مامان آنیسا
24 اردیبهشت 90 1:18
سلام عزیزم خوبی به به چه گل دختر ناز وملوسی بوسسسسس شایلی جون دیگه پیش آنیسای ما نمیای
سارا
25 اردیبهشت 90 9:37
سلام شمیلا جونم خوبی؟شایلی چطوره؟از حرف زدنش بگو بوسسسسسسسسسس
کوثر
24 مرداد 90 18:17
پیش من بیاین..من لینکیدمتون
ثمين
20 شهریور 90 20:03
سلام. چ دخمل نازي! زنده باشه! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم. اگه يه بار سر بزنيد خوشحال ميشم.
شمیم
7 شهریور 91 18:11
ماشالا هزار ماشالا
خانومیه برا خودش

با اجازه لینکتون کردم


ممنونم. منم شما رو لینک میکنم.