شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 14 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

آغاز 3 سالگی

1391/2/10 18:31
نویسنده : مامان شمیلا
1,434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیز دلم شایلی خانم....

میدونی تازگیها خیلی خانم شدی؟ هم من و هم بابات به این نتیجه رسیدیم.

د یگه لج نمیکنی و کلی با مامان و بابا کنار میای. خیلی دوست داریم عزیز دلم.جملاتت کامل شده هر چند غلط توش زیاده ولی ما راضی هستیم.

چند روز پیش بابا برات 2 تا جوجه خرید....بیچاره جوجه هات!!!! یکی صورتی یکی هم زرد... خداصورتیه رو بیامرزه! نمیدونم با پات رفتی روش یا چیکارش کردی که مرد .منم جوجه زردت رو دادم به دختر همسایه! بعدش هم بهت گفتم جوجه رفت پیش مامانش!

خلاصه کلی بازیگوشی برای خودت.

راستی همین جا از همه دوستان خوبت که به وبلاگت سر میزنن وبرات کلی پیغام گذاشتن تشکر میکنم. و در ضمن به اون دوست خوبت هم میگم که شایلی به این صورت  shylee رو مطمئنم که درسته ولی shaily رو شک دارم که تلفظ صحیح انگلیسیش بشه همین شایلی . مطمئنم چون از کسانی که انگلیسی زبان هستند دیکته صحیحش رو پرسیدم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مونا (مامان النا)
14 اردیبهشت 91 14:07
به به چه عجب! کجایین بابا دلمون براتون تنگ شده بود. روی ماه شایلی رو میبوسم
آرزوهای رنگی (گالری نقاشی)
15 اردیبهشت 91 19:44
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر اجازه بدهید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بصورت سیاه قلم یا رنگ روغن بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وبعد میتونید بخرید کارهایم را در وبلاگم میتونید ببینید منتظر نظرتون هستم موفق باشید
مامان شايان جوني
10 خرداد 91 12:46
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
سمیه
15 خرداد 91 15:28
سلام مامانی
ماشااله دخملت خیلی خوشگلو خوردنیه،تو دوره بارداری چی خوردی که نی نیت چشم آبی شده؟خودتون یا شوهرتون چشم رنگی هستید؟


سلام...ممنون از نظرت باباش چشم رنگیه...
الهام مامان لنا
23 خرداد 91 12:48
ماشالله چه خانم شدی
مامانی چه دیر آپ میکنی



مامان امیر عباس
28 خرداد 91 1:23
خدارو شکر که دوباره برگشتین
مامان امیرعلی
13 مرداد 91 16:47
سلام عزیزم.ماشالله چشم آبی خوشگلی داری خدابهتون ببخشه
خوشحال میشم به منم سربزنید


سلام. حتما. البته من خیلی دیر به دیر میام !!!
سودابه
29 مرداد 91 17:02
عیدتون مبارک.
وااااااااایییییییییییی دخمله ماشاءالله چه بزرگ شدی عسلم.اسپند یادتون نره


Shamila
24 شهریور 91 12:28
salaaaaaaaaaaam
khoobin?
manam esmam shamilas
too google webetoono peyda kardam
dokhmaletoonam khyli bamazas


salam. mamnunam. man kheili dir be dir be weblogam sar mizanam. az ashnayeet khoshhalam.chera adreseto baram nazashti ta manam adet konam azizam?
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
20 اسفند 91 14:52
سلام شایلی جون من ستایشم عشق مامان و بابام دوست داری با من دوست شی پس بدو بیا راستی منم چشمام هم رنگه شماست ولی مال من یه کمی تیره تره
شمیم
12 فروردین 92 13:19
سلاممممممممممم سال نو مبارکککککککککک 3 ساله شدنت مبارک شایلی جون چه جوجه های خوکشلی داری البته داشتی ...جااااااان به ما سر بزنید خوشحال میشممممم
مهدیه
29 تیر 93 12:09
چقد خوشمله ترسیدم لطف میکنین اگه بهم سری بزنین ونظر بدیدممنونم