شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 26 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

بازی های جیگیل جونم

1389/11/9 11:20
نویسنده : مامان شمیلا
854 بازدید
اشتراک گذاری


از اونجائيکه شايلي و مامانش توي غربت !!! اغلب اوقاتشون تنها هستند , مامان شده پايهء شيطون بازيهاي جيگيل خانم.......... اگر نيم ساعت اين بازيها رو بکنين حتما شبها از خستگي ولو ميشين...

انواع بازيهاي شايلي اي:

ناناي ناناي     -----  عبارت از دست مامان رو بگيره ودور اتاق بدو

نه نه نه نه       ---- یعنی بدو دنبالم منو بخور

کتاب قصه خوندن مامان

کتاب قصه پاره کردنها !!!

نقاشی روی کتاهای  کتابخونه

نوشیدنیهش رو روی میز بریزه و بره دستمال بیاره تا به خیال خودش پاک کنه

 

* از سرگرمیهاش دیدن کارتونهای کانال براعم هست

*از سرگرمیهاش ریختن کفشها از داخل جاکفشی  روی زمین هست

* یکی یگه از کارهاش مامان مامان یعنی نشین پای کامپیوتر..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آزی مامان آرتینا
9 بهمن 89 13:32
وبلاگ جالبیه ولی متاسفانه عکسها لود نمیشن


من کلی عکس از شایلی upload کرده بودم و توی وبلاگ بلاگ فا براش گذاشتم (اونجا هنوز هست) ولی امروز متوجه شدم که اینجا عکسهاش لود نمیشه !!!! در تلاشم تا عصری درستش کنم. ممنونم از اینکه برام pm گذاشتی... راستی شما از کدوم سایت برای upload استفاده میکنی؟
maryam
9 بهمن 89 13:45
سلام گلم.از اشنايي با شما خوشحال شدم.ني ني خوشملت چند وقتشه.تو مديريت وبت برو تو قسمت ني ني من سال تولدش و وارد کن تا تو وبش نشون بده.+به +ما هم سر بزن.
* سلام مریم جون نی نی من 22 ماهشه......من کلی عکس از شایلی upload کرده بودم و توی وبلاگ بلاگ فا براش گذاشتم (اونجا هنوز هست) ولی امروز متوجه شدم که اینجا عکسهاش لود نمیشه !!!! در تلاشم تا عصری درستش کنم. ممنونم از اینکه برام pm گذاشتی... راستی شما از کدوم سایت برای upload استفاده میکنی؟ **ای وای چرا تاریخ روز شمار شایلی رو نمیاره؟ دیروز درست بود!!! من تاریخش رو قبلا زدم ...