شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

شایلی ..... تو شلوارت خخ نکنی !!!

1389/11/9 15:25
نویسنده : مامان شمیلا
4,252 بازدید
اشتراک گذاری

بله .......داستان خخ کردن و خخ نکردن شایلی دراااااااااااااااااز است.....

این شایلی خانم گل من بلده بگه خخ کردم  ( خخ گددددددده ) اما کی ؟ اینش مهمه...

از اونجائی که وقتی شایلی 14 ماهش بود من اون رو دیگه پوشک نکردم خیلی زود یاد گرفت که بگه (خخ گده) اما گاهی قبل از خخ کردن و گاهی بعش !!!! اما این مهم نیست. موضوع مهم اینه که وقتی میدیدم همش دچار سوزش ادرار میشد و هر کاری میکردم ( از پوشک مای بی بی  - پوشک پنپرز - جوی فول - پنبه ریز هم استفاده کردم ولی توفیقی نداشت) باز هم گاه براش یه همچین مشکلاتی  پیش می اومد تصمیم خودمو گرفتم..... اوایل برام خیلی سخت بود چون هنوز بلد نبود خودش رو نگه داره و تند تند جیش میکرد ولی الان خیلی راحت شدیم هم من هم جیگیل جونم.

البته اگر تهی مامان یادش بره شایلی رو ببره جیش بگیره این دخمل نازنازی خودش میگه خخ گددده .... و گاهی هم میره یه گوشه ای (اغلب روی سنگ می ایسته !!! واقعا این کارش جالبه) و کار ناتمام را تمام میکنه.......

قربونش بشم الهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

غزاله
9 بهمن 89 15:44
شمیلا جن از مطلبی که نوشتی خیلی خوشم اومد. دقیقا من هم این مشکل رو دارم ... با این تجربه شما من هم فهمیده چه کنم. موفق باشی



غزاله جون خوشحال شدم که تجربه ام برای شما یک راه حل باشه....
نسترن
9 بهمن 89 16:46
سلام عزیزم. مطالبت خیلی مفیدن. من عکسامو ازسایت فیروز آپلود می کنم.
www.firooz.com


مرسی نسترن جون . فکر کنم مشکل من به خاطر حجم بالای عکسهاست...... شما حجم عکسهاتو کم میکنی؟