شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

برای شرکت در مسابقه

1389/11/9 17:11
نویسنده : مامان شمیلا
636 بازدید
اشتراک گذاری

گیگیل مامان جیگر مامان  ... 22 ماه از زنگی شیرین من با تو گذشته

برات مینویسم ......

از همین روزهای از یاد رفتنی ..........تا روزی  به این مسئله برسی که: بچه گیهام چطور گذشت؟هیچی یادم نیست مامان ....

ومن اونروز با اشتیاق و با تمام وجودم تو رو در آغوش میگیرم ,  می بوسمت و برات از کودکیهات میگم ,  فقط میگم ؟؟؟؟؟؟؟      نه ....... من عشقم رو ,  تک به تک لحظه هام رو دارم با تو تقسیم میکنم. چطور میشه این همه راز رو با کلمات بیان کرد ؟ ازت می خوام عشق خالص من به خودت رو همیشه باور داشته باشی

مامان شمیلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ضحي جون zohajoon.niniweblog
9 بهمن 89 17:52
اميدوارم همواره سلامت باشه
از قول من ببوسش
*ممنونم دوستم............ امیدوارم نی نی شما هم همیشه سلامت باشه

d
9 بهمن 89 19:44
انقدر تابلو نکن بابا ان بالا خبری نیست هیچی کف دستت نمی زارن تو بچه داری زشته این کارا رو نکن

** کافر همه را به کیش خود پندارد............ میدونی خیلی خوشحالم که تو برای اینکه منو ناراحت کنی مجبوری بیای توی وبلاگ من و برام پیغام بذاری و همین برای من یک شماره به تعداد خواننده هام اضافه میکنه.... در ضمن من عاشق دخترم هستم و قبل از اینجا براش یک وبلاگ دیگه هم درست کردم پس خواهشا خودتو عذاب نده !!!!!!!!!!!!!
مامان غزل
9 بهمن 89 19:47
سلام با استفاده از سایت قدرتمند http://s25.aks98.com وارد سایت شدی گزینه انتخاب فایل و اپلود=
-


=

*مرسی عزیزم من از .imageshack استفاده میکردم

خاله مشکات
10 بهمن 89 15:50
عاشقتم عروسکم....دلم برات تنگ شده خاله جون


گیگیل هم عاشق همهء دوستدارانشه...... مهربون خالش.....
عسل
10 بهمن 89 15:52
دخترتون خیلی جوجوئه........فکر کنم همه بچه ها تو کار تنفس مامان باباها هستن


*** آره خاله عسل جان..... آخرش هم که بزرگ شن و این وبلاگ رو بینن هزار تا ایراد میگیرن که چرا وبلاگ من رو اینطوری درست کردی !!!!!! چرا ازین حرفا زدی !!!
مامانی
12 بهمن 89 12:38
سلام
دختر نازی داری خدا برات سالم و صالح نگهش داره دعا کن خدا به من هم یکی بده. فروردین باید میکرو انجام بدم.


ایشاا... که هرچی میخوای همون بشه عزیزم... ممنون که به شایلی لطف داری...