شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 14 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

دوستان .........

1389/12/13 1:29
نویسنده : مامان شمیلا
888 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان وبلاگی شایلی ...

ممنون که به شایلی جونم سر میزنین.... آخه خاله ها.... دائی ها... چرا ادرستون رو برامون نمیذارید تا ما هم به آدرس شما با یک کلیک ساده سربزنیم.... من که همهء ادرس وبها رو از حفظ نیستم که.......... ممنون میشم وقتی نظراتتون رو میذارید یا از من نظری میخواهید آدرستون رو فراموش نکنین.

اینم یک عکس از نی نی گولوی من.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان آنیسا
13 اسفند 89 2:08
سلام خوبید شایلی خوبه
قزبون این نی نی با این عکسهای نازش
بوسسسسسسسس


مامان عسل
13 اسفند 89 12:42
خیلی ممنونم دوست عزیز.من هم شما رو لینک کردم.شما اولین دوست ما هستید.


maryam
13 اسفند 89 15:14
سلام شميلا جون.شايلي جون خوبه بيا که اپ کردم هم وبلاگ بچه ها و هم اشپزي کودکان و تربيتي.راستي بيا وب بچه ها رو بلينکيم نظرت چيه.


سلام... عجب !!!!! میبینم که من شما رو در لینکهام دارم؟!؟! شما منو نداری؟؟؟
برو پیوندهای منو ببین...
سومی و چهارمی شمائی
http://niniman.niniweblog.com
http://koodakeman.niniweblog.com
maryam
13 اسفند 89 19:13
اول سلام. دوم لينک شدين..سوم نميدونم چطور شد.خوب ديگه جيگر دوست داشتي ني ني هامم بلينک.


سلام... فردا میبینمتون
maryam
13 اسفند 89 19:14



سارا
13 اسفند 89 19:38
سلام شمیلا جون خوبی؟ مبارک باشه نقاشی قشنگش چه عکس قشنگی هم گذاشتی از کوچولوییهاش


سلام....... ممنون دوستم
سارا
13 اسفند 89 19:39
راستی در مورد اون مورد هم چشم


چشمت بی بلا