شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 22 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

این مطلب برای دوستانمه....

1389/11/9 19:45
نویسنده : مامان شمیلا
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ... یک موردی هست که باید با شما دوستان در جریان بذارم... من وبلاگ شایلی رو حدودا 1 ماهه که ساختم اما به این وبلاگ حدودا 4 روزه که منتقل شده... پس اگر میبینید تاریخ و ساعت مطالبم در عرض 1 یا 2 روزه , تعجب نکنین. بیشت دارم روی عکسهاش کار میکنم.

نی نی من 22 ماهشه......من کلی عکس از شایلی upload کرده بودم و توی یک وبلاگ دیگه که اسمش رو نیارم بهتره براش گذاشتم (اونجا هنوز هست) ولی امروز متوجه شدم که اینجا عکسهاش لود نمیشه !!!! در تلاشم تا عصری درستش کنم.  راستی شما از کدوم سایت برای upload استفاده میکنید؟ 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهام
9 بهمن 89 16:37
ماشاا... چه نازه
من از فیروز.کام استفاده میکنم



متشکرم الهام جان . لطف دارین.
محمد گیان
9 بهمن 89 17:04
persiangig.com



ممنونم آقا محمد.چک میکنم.