شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 15 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

...shylee said

1389/11/12 17:27
نویسنده : مامان شمیلا
905 بازدید
اشتراک گذاری

Thanks my friends and my dear family who you are far from me, last night i didnt update any thing new  in weblog...but when  awake  at 10, saw my weblog in the most  viewer list

im sooooo happy for this....thanks alot
me and shylee ...love you all

 these photoes are..... for my best friends

***

***

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله مشکات
12 بهمن 89 11:20
شمیلا چیکار کردی موهای بچه رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


همینه که میبینی!!
مامان نی نی
12 بهمن 89 12:40
ای بخورمش ..چه شیرین این دخمل شما..

حدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم .... برای شما هم همینطور ممنونم که مهمان ما شدین.


مامان ندا
12 بهمن 89 13:01
سلام شمیلا جون


مرسی واسه بازدیدت از وبلاگ آرمیتا و از راهنماییت درباره ژل لثه. من از ژل kin.baby استفاده میکنم ولی احساس می کنم زیاد تاثیر نداره. حالا این ژلهایی رو که معرفی کردی استفاده می کنم ببینم چطوره. دخمل ناز چشم آبیتو جای من ببوس. با اجازت وبلاگتونو اد کردم. شما هم اگه دوست داری اینکارو بکن تا باهم درتماس باشیم.


بووووووووووووس






حتما عزیزم...مایهء خوشحالیء ما میشی.... add میکنمت.. منم از kin.baby اصلا راضی نبودم ...پماد رو برای تست به لب خودت بزن... پماد خوب فوری لب خودت رو بی حس میکنه kin baby اینطوری نیست.








مامان ياسمن و متين
12 بهمن 89 13:42
از رايت ممنون..وبلاگ قشنگتو اد كردم اگه خواستي لينك وب بچه ارو برات ميذارم اد كن ممنون
http://yastin.niniweblog.com/


حتما عزیزم ... من از نحوهء نوشتنت برای 2 تا گیگیلی هات خوشم میاد add میکنمت
mamani
13 بهمن 89 2:10
i love your pictures....kissssss




shylee : me toooooooooo mamani......kissssss