شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 14 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

عروسکهای دوست داشتنی ام

1389/11/12 17:31
نویسنده : مامان شمیلا
1,849 بازدید
اشتراک گذاری

این هم از عروسکهائی که من فعلا خیلی دوسشون دارم بیشترشون کادوی سیسمونیمه(مامان جون اعظم) بجز چند تا که میگم از کیا کادو گرفتم  گارفیلد عزیزموخیلی دوست دارم...همش میرم ماچش میکنم.... اگر یه وقت گارفیلد قایم شه همش دنبالش میگردم و میگم  م م م اوووووئییی ( مئو کجاست؟)

اینم صندلیمه ...بابا رضا برام خریده... من واقعا عاشقشم ولی نمیدونم چرا مامان شمیلا همش قایمش میکنه... آخه من همش میخوام برم روش پا پا پا کنم ( پا پا پا در زبان من یعنی از اینکه روی ارتفاع ایستادم خیلی خوشحالم)

اینم اون یکی گربهء منه (البته این عروسک مامانم بوده مئو مئو هم میکنه)این گربم رو کمتر دوست دارم ولی باز باهاش خیلی بازی میکنم

اینها هم عروسکهائیه که مامانم میپوشه به دستش و از طرف اونها با من حرف میزنه....من به این عروسک زرافه هه میگم ات ( اسب ) اون اردکه رو هم عمه ناهید جونم داده

 این هم از عروسکهای Tolo  منه دست و پاشون رو می پیچونم صدا میده اون خرسه روهم دوست دارم امیر رضا جونم بهم داده

اینم هزار پامه باهاش رنگها و اعداد رو دارم یاد میگیرم

اینم الوی مخصوص منه.تازه واقعا هم میشه الو کرد .اینو مامانی جونم( مامان مرضیه)داده

اینم یه گربهء دیگست که دائی بهزادجونم داده...به نظرم شبیه منه ! کلا من تو کار گربه هستم... تو خیابون هم اگر گربه ببینم میرم دنبالش!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

nahid
13 بهمن 89 2:06
i like all your toys and i like you more than them




shylee : thank you my dear aunt nahid junam