شایلی گیگیلوشایلی گیگیلو، تا این لحظه: 15 سال و 14 روز سن داره

شایلی دردانهء چشم آبی....

تدارک تولد شایلی جونم

1389/11/30 21:54
نویسنده : مامان شمیلا
1,696 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازنینم.

دلم میخواد برای روز تولدت برات لباس عروسکی بگیرم...

سلام به دختر نازنینم.

دلم میخواد برای روز تولدت برات لباس عروسکی بگیرم... اگرخدا بخواد و بندهء خدا هم بخواد وما بریم به این مسافرتی که 2 ماهه تو راهش گیر کردیم.... از همونجا برات یه دست لباس عروسکی ( نمیدونم بهش چی میگن از اون لباسهائی که مدل حیواناته...) میخرم. اگر هم نشه باید ببینم توی تهران کجا میفروشن؟؟؟؟ خیلی دلم میخواد امسال تولدت چند تا عکس خوشگل با لباسهای زنبوری یا خرگوشی ازت بگیرم .... امیدوارم گیر بیارم . البته فکر نکنم مثل پارسال برات تولد آنچنانی بگیرم ولی با یک جمع کوچیک دو سه نفره هم میشه برای تو یه یادگاری ساخت... خیلی دوست دارم جیگر مامان.

دلم میخواست از عکسهای زیبای تولد یک سالگیت برات بذارم تو وبلاگت .ولی متاسفانه سی دی عکسهای یک سالگیت گم شده... خدا رو شکر که دائی شهاب با دوربینش ازت زیاد عکس گرفته...

 این جشن رو خونهء مادر بزرگ من ( که سه سال پیش فوت شده و خدا بیامرزتش مادربزرگم رو خیلی دوسش داشتم..) تو تهران با اقوام عزیزم گرفتیم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سحر
2 اسفند 89 12:15
http://www.ninisite.com/

شميلا حتما به سايت بالا سر بزن برات جالبه
واي تصور كن با يه لباس خرگوشي يا خرسي چه بانمك ميشه
عاشق اينجور لباسا هستن براي بچه ها


چشم . مرسی سحر جونم.
ملیحه
4 اسفند 89 23:10
ماشائ اله چقدر رنگ سبز بهش میاد


سلام ممنونم ملیحه جون.
خاله مشکات
7 اسفند 89 11:50
آخییییییییییی.......یادش به خیر چقدر خوش گذشت....جایه خاله نژلاش خیلی خالی بود